۲۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

آموزش عیب یابی و تعمیر کامپیوتر

اگر بعد از فشردن دکمه power، کامپیوتر روشن نشد؟

بررسی کنید آیا سیم برق متصل است؟ آیا سر دیگر سیم برق متصل شده است؟ سوییچی که در پشت کامپیوترتان وجود دارد چک کنید. از اتصال صحیح منبع تغذیه به مادربرد اطمینان حاصل کنید. کابل برق فلاپی را چک کنید. اگر هیچ یک از این کارها نتیجه نداد در مرحله بعد هر چیزی را که به مادربرد متصل است به غیر از کابل برق، سیم دکمه power، کارت گرافیک، حافظه RAM و CPU را جدا کنید. اگر باز هم سیستم بالا نمی آید یک یا دو قطعه از سیستم شما معیوب است. در این مورد به احتمال زیاد مادربرد یا منبع تغذیه Case شما اشکال دارد.

اگر سیستم روشن می شود ولی بوق نمی زند یا بالا نمی آید؟

ابتدا همه اتصالات را چک کنید و دوباره امتحان کنید. در صورتی که این عمل مؤثر نبود، بهترین کار این است که مانند بالا همه چیز را به غیر از سیم دکمه power، کارت گرافیک، حافظه RAM و CPU را از مادربرد جدا کرده و دوباره امتحان کنید.

اگر کامپیوتر به خوبی شروع به کار کرد کامپیوتر را خاموش کنید و هر بار یک قطعه را متصل کرده و سپس کامپیوتر را روشن کنید تا جایی که مشکل را پیدا کنید ولی اگر کامپیوتر اصلا‎‎ً روشن نشد احتمالاً یک یا چند قطعه معیوب دارید  (CPU ،RAM، مادربرد و منبع تغذیه).

تعمیر کامپیوتر خودرو ECM ECU ای سی یو - دیجی برد

کامپیوتر روشن می شود و متناوبا‎ً بوق می زند، بالا می آید؟

  1. ببینید آیا حافظه RAM شما بدرستی نصب شده است اگر لازم است آن را بیرون آورید و دوباره جا بزنید.
  2. سیستم روشن می شود یک سری بوقهای سریع می زند، بالا نمی آید؟
  3. ببینید آیا کارت گرافیک به درستی روی اسلات AGP نشسته است یا خیر.اگر مقدار کمی از کارت گرافیک خارج از اسلات AGP باشد سیستم بالا نمی آید.
  4. چند مشکل دیگر هم وجود دارد که بوسیله این بوقها شناسایی می شود اما دو مورد بالا معمول ترین موارد هستند.

اگر سیستم بالا می آید ولی مشکلاتی را مشاهده می کنید در این جا دو مشکل عمده ذکر می شود. کامپیوتر شما در هنگام نصب سیستم عامل بارها از حرکت باز می ایستد علت آن می تواند گرمای CPU باشد بخصوص CPU های شرکت AMD یا CPU های قدیمی تر شرکت INTEL. چک کنید آیا فن CPU بخوبی عمل می کند و چک کنید آیا هیت سینک (قطعه آلومینیومی که روی CPU نصب شده و معمولاً رنگ سیاه دارد) بخوبی نصب شده است و با سطح CPU کاملاً موازی است. مطمئن شوید از هیت سینکی استفاده می کنید که ساخت سازنده CPU شماست. هیت سینک اگر درست نصب شود بیش از آنچه نیاز است خنک کاری انجام می دهد.

مشکلات زیادی درسیستم عامل همراه با صفحات آبی که ظاهر می شود دارید؟

خطاهایی که در هنگام کپی کردن فایل های Set up بوجود می آیند بخصوص در ویندوز 2000 و XP، به احتمال زیاد نشانه وجود مشکل در حافظه RAM شماست. این امکان هم وجود دارد که مشکل از هارد دیسک شما باشد اگر خطاها همراه با صفحات آبی است که در آنها Page Fault دیده می شود یقیناً مشکل از حافظه RAM شماست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hasty safary

قانون جدید مالیات بر ارث (ماده 38 قانون مالیات های مستقیم)

قانون جدید مالیات بر ارث (ماده 38 قانون مالیات های مستقیم)

ماده 26 قانون مالیات بر ارث

ماده 38 ) اموالی که به‌موجب نذر یا وصیت حسب مورد به وراث منتقل می‌شود به نرخ مذکور در ماده (۱۷) این قانون و در صورتی که به غیر وراث به استثنای اشخاص مذکور در بند (۳) ماده (۲۴) این قانون، منتقل شود مشمول مالیات بر درآمد اتفاقی خواهد بود.

مالیات بر ارث چیست و نحوه محاسبه آن چگونه است | پرشین تکس

در مواردی که منافع مالی، مورد نذر یا وصیت باشد و همچنین منافع مالی که مورد وقف و حبس است، اشخاص منتفع از منافع به استثنای اشخاص مذکور در بند (۳) ماده (۲۴) این قانون نسبت به منافع هر سال مشمول مالیات بر درآمد خواهند بود.

تبصره ـ مال مورد وصیت وقتی مشمول مالیات خواهد بود که وصیت با فوت موصی قطعی شده باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hasty safary

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا بدون نیاز به مدرک آیلتس

همه چیز درباره مهاجرت از طریق تحصیل رد کانادا در مطلب زیر آمده است بخوانید ودرست انتخاب کنید کسانی که قصد دارند ویزای تحصیلی کانادا را اخذ کنند در ابتدا باید یک پذیرش از یکی از کالج‌ها و یا دانشگاه های کانادا را کسب کنند و نکته ای که در این امر بسیار تاثیر گذار داشتن مدرک ایلتس می باشد که معمولا در هر دوره این نمرات دچار تغییرات می شود.

یعنی در مقطع کارشناسی در کشور کانادا نیاز به آیلتس با نمره 5 جنرال می باشد و در مقطع دکتری در کانادا نمره آیلتس باید در حدود 7 باشد. اما در کشور کانادا کالج ها و دانشگاه های وجود دارند که می‌توان پذیرش تحصیلی را بدون مدرک آیلتس انجام داد.

ویزای تحصیلی کانادا 

برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا بدون نیاز به مدرک آیلتس ابتدا فرد متقاضی باید دوره های پیش نیاز زبان را بگذراند و بعد از اتمام دوره های زبان، وارد رشته تحصیلی می‌شود که دانشجو آن را در ابتدا درخواست داده بود شود.

البته باید این نکته را در نظر داشت این دوره ها چون عملا دوره های مازاد می‌باشند ، فرد دانشجو‌می بایست هزینه های این دوره ها را پرداخت کند که عملا جدا از شهریه دانشگاه و یا کالج در کانادا می باشد.

برای اخذ ویزای تحصیلی بدون مدرک ایلتس در کانادا فرد متقاضی می بایست در ایتدا در این کلاس ها شرکت کند و معمولا مدت زمان این دوره ها در کشور کانادا یک ترم و یا معادل یک نیمسال تحصیلی می باشد.

و‌ بعد از اتمام این دوره ها مدرکی معادل ایلتس به فرد دانشجو داده می شود و بعد از اتمام این دوره و کسب مدرک زبان وارد مقطع تحصیلی بالاتر می شود.

بعد از طی شدن دوران تحصیلی در کانادا فرد متقاضی در صورتی که قصد اقامت در کانادا را داشته باشد، می تواند درخواست ویزای کار کانادا را ارائه کند و‌‌ پس از گرفتن ویزای کار در کانادا و‌ با اشروع فعالیت‌های کاری، بعد از گذشت یک سال متقاضی می تواند در خواست اقامت کانادا را ارائه دهد و اقامت کانادا از طریق تحصیل را بدست آورد.

اما نکته اصلی این می باشد فرد باید به دانشگاه ها و کالج هایی برود که دارای رنکینگ بالا در کشور کانادا باشند و عملا زیر نظر اداره مهاجرت کانادا و‌ مورد تائید این سازمان باشد و دلیل آن هم این است که اگر فرد متقاضی تحصیل در کانادا به سراغ کالج ها و دانشگاه هایی برود که زیر نظر اداره مهاجرت کانادا نباشد، عملا منجر به صدور ویزای کار در کانادا نمی شود و در انتها منجر به اقامت کانادا نخواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از کالج ها و دانشگاه ها در کانادا که می شود از طریق آن ویزای تحصیلی در کانادا بدون نیاز به مدرک آیلتس را کسب کرد می توانید با همکاران ما در در تماس باشید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hasty safary

مزایای قانون جدید مالیات بر ارث

مزایای قانون جدید مالیات بر ارث

یکی از عمده‌ترین تغییرات قانون مالیات‌ها در بخش مالیات بر ارث می‌باشد که به منظور تکریم مودیان محترم مالیاتی و سهولت فرآیند دریافت مالیات صورت گرفته است. با توجه به اصلاحیه اخیر قانون تا زمانی که وراث نسبت به انتقال ماترک به خود یا دیگران اقدام نکنند مالیاتی وصول نخواهد شد. بنابراین اموال و دارایی‌های متوفی با توجه به نوع و ماهیتشان صرفاً در زمان تحویل یا انتقال حسب مقررات ماده ۱۷ قانون مشمول مالیات می‌باشد.

اصلاحات مالیات بر ارث در قانون جدید (از سال95 به بعد) - مالیات بر ارث

سپرده‌های متوفی نزد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری مجاز برای وراث طبقه اول به میزان ۳درصد مشمول مالیات است ولی این امر برای سپرده‌های نزد مؤسسات غیرمجاز به نرخ ۱۰ درصد مشمول مالیات می‌باشد. در خصوص مالیات املاک، معادل ۱.۵برابر نرخ مذکور در ماده ۵۹ قانون به ماخذ ارزش معاملاتی و یا به ماخذ ارزش روز حق واگذاری حسب مورد در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث و همچنین در مورد سهام، سهم الشرکه و حق تقدم آنها ۱.۵برابر نرخ های مذکور در مقررات تبصره۱ ماده ۱۴۳ و ماده ۱۴۳ مکرر قانون طبق مقررات مذبور در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث، مشمول مالیات می باشد.

نرخ‌های مقرر در ماده ۱۷ قانون برای محاسبه مالیات وراث طبقه اول کاهش اساسی داشته است و همچنین نرخ‌های طبقه دوم و سوم به ترتیب معادل ۲ و ۴ برابر نرخ وراث طبقه اول می‌باشد. مطابق اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم، ارائه اظهارنامه مالیاتی ظرف یک سال از تاریخ فوت متوفی صرفاً به منظور کسر دیون محقق متوفی، هزینه‌های کفن و دفن در حدود عرف و عادت و واجبات مالی و عبادی در حدود قواعد شرعی از ماترک می‌باشد. در غیر اینصورت (عدم ارائه اظهارنامه ظرف یک سال از تاریخ فوت) در زمان تحویل یا انتقال اموال و دارایی‌های متوفی به وراث، مالیات متعلقه بدون کسر موارد مذکور مطالبه و وصول خواهد شد.

در صورت ارائه اظهارنامه در موعد مقرر قانونی، مازاد اموال و دارایی‌ها نسبت به دیون محقق و هزینه های مذکور در زمان تحویل یا انتقال مشمول مالیات می باشد. کسر دیون محقق متوفی، هزینه‌های کفن و دفن در حدود عرف و عادت و واجبات مالی و عبادی حداکثر تا سقف ارزش اموال و دارایی‌های ابراز شده دراظهارنامه امکان پذیر است، بنابراین باید در موارد تسلیم اظهارنامه کلیه ماترک متوفی و ارزش روز زمان فوت اظهارشود.

اشخاص موضوع ماده ۳۴ قانون مالیات‌ها از جمله بانک‌ها، ادارات ثبت اسناد و املاک، دفاتر اسناد رسمی، نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌ها، صندوق‌های دادگستری و صندوق‌های ادارات ثبت اسناد و املاک کشور برای تحویل و انتقال اموال و دارایی‌های متوفی به نام وراث یا سایر اشخاص می‌بایست گواهی پرداخت یا عدم شمول مالیات بر ارث را از اداره امور مالیاتی دریافت کنند. اشخاص موضوع ماده ۳۴ قانون در صورت تخلف علاوه بر مسئولیت تضامنی معادل ارزش مال مشمول وراث نسبت به پرداخت مالیات و جرایم متعلق، مشمول جریمه‌ای معادل دو برابر مالیات متعلق می‌شوند.

در مورد بانک‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی، متخلف، شرکاء و معاونان وی در تخلف مسئولیت تضامنی دارند. وی در ادامه با اشاره به اینکه برای اخذ گواهی ماده ۳۴ قانون ارائه گواهی حصر وراثت الزامی است، عنوان کرد: برای صدور گواهی حصر وراثت با توجه به حذف ماده ۳۱ قانون نیازی به تسلیم اظهارنامه برای افرادی که از ابتدای سال ۱۳۹۵ به بعد فوت می کنند، نیست و دادگاه‌ها می‌توانند برای این متوفیان بدون اخذ گواهی نسبت به صدور گواهی حصر وراثت اقدام نمایند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hasty safary

نمایندگی تعمیرات الجی سرویس

نمایندگی تعمیرات الجی سرویس

مختصری در مورد مرکز تخصصی تعمیرات الجی سرویس

الجی سرویس مرکز تخصصی تعمیرات الجی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه‌ی تعمیر برد و انواع دستگاه‌های الجی از جمله یخچال، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی با بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات الجی، آمادگی دارد تعمیرات لوازم خانگی شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی: تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع دستگاه‌های الجی می‌باشد، آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می‌باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی تعمیرات الجی سرویس تعمیرات در شهرستان‌های تهران (شهریار، اسلام شهر، اندیشه، پاکدشت، ورامین ...)، اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان‌ها در اسرع وقت، پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع لوازم خانگی الجی می‌باشد.

درباره الجی

همانطور که می دانید برند الجی در ساخت وسایل الکترونیکی مجهز و دارای سیستم‌های به روز و دارای استحکام و مقاومت بالا شناخته شده است. نمایندگی تعمیر الجی سرویس درهر کجای دنیا دارای شعبات متعددی می‌باشد. این نمایندگی‌ها به منظور ارتقای سطح کارکرد لوازم الکترونیکی به وجود آمده‌اند. سیستم‌ها تولید شده توسط برند الجی از تلویزیون و لوازم خانگی گرفته تا واشر در سطح گسترده‌ای از تنوع به بازار عرضه می‌گردند. نمایندگی‌های تعمیر الجی دارای تیم فنی و ماهر در زمینه تعمیر و نصب این لوازم می‌باشند.

نمایندگی تعمیرات ال جی غرب تهران | تعمیر لباسشویی ال جی در صادقیه ...

خدمات پس از فروش محصولات الجی شامل گارانتی معتبر الجی، تعمیر در صورت داشتن گارانتی، نصب وسایل تازه خریداری شده از الجی و تعویض قطعات یدکی اصلی در تولیدات برند الجی می‌باشد. درکنارهمه این امکاناتی که در نمایندگی تعمیرات الجی سرویس موجود می‌باشد، می‌توان گفت که وجود کارشناسان متخصص در این زمینه نیز در کنار کادر فنی در نمایندگی تعمیر الجیسرویس نیز بسیار کارآمد می‌باشد.

در خدمات پس از فروش محصولات الجی در واقع تیم پشتیبانی در مورد خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات الجی می‌توانند از طریق تلفن به مخاطبان مشاوره دهند و آنها را از روند تعمیرات لوازم خانگی الجی مطلع نماید. بنابراین بعد از بررسی‌های لازم کارشناسان می‌توانند در صورت نیاز به تعمیرات لوازم خانگی این برند کارشناسان با تماس با شما و تعیین وقت مناسب برای قرار ملاقات، ساعتی را برای بررسی لوازم الکترونیکی شما اختصاص می‌دهند.

در بخش مشاوره تلفنی کافی است شما مدل دستگاه مورد نظر خود را که بر روی دفترچه ضمانت محصول مورد نظر درج شده است را برای کارشناسان نمایندگی تعمیرات الجی بفرستید تا آنها بتواند به صورت دقیق‌تر مشکل دستگاه شما را تشخیص دهند و با آوردن وسایل و تجهیزات مورد نظر در محل تعمیرات لوازم خانگی در سرعت و زمان اندکی مشکل سیستم شما را رفع نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hasty safary

تعمیرات مانیتور و تعمیر ال سی دی

تعمیرات مانیتور و تعمیر ال سی دی

تعمیرات مانیتور در مرکز خدمات کامتک شامل تعمیر مانیتور سامسونگ و تعمیر مانیتور الجی می‌باشد. تعمیر مانیتور دستگاه خودپرداز، تعمیر مانیتور سونی، تعمیر مانیتور دستگاههای صنعتی، تعمیر الجی سی دی تجهیزات پزشکی و تعمیرات مانیتور ایسوز و تعمیر مانیتور ایسر از مواردی است که در کامتک پذیرفته می‌شود. هر مانیتور بعد از تعمیر تا یکماه گارانتی و یک سال خدمات پس از تعمیر دارد.

تعمیر مانیتور

تعمیرات مانیتور در فضایی مجهز به تجهیزات تست مانیتور و عیب یابی است تا کارشناسان کامتک در کمتر از ۷۲ ساعت دستگاه خراب را تعمیر کنند و تحویل شما دهند. تعمیر مانیتور الجی و تعمیر مانیتور سامسونگ از پرفروشهای بازار می‌باشد که بیشترین مراجعه را به مرکز دارند. تعمیر صفحه نمایش نیازمند به تجربه و دقت و ابزارهای تخصصی است که تماماً در کامتک می‌باشد.

بخش تعمیرات مانیتور شرکت کامتک مجهز به قطعات اصلی برندهای سامسونگ،الجی، ایسوس و ایسر می‌باشد و کلیه تجهیزات لازمه برای تعویض آی سی‌های مانیتور در شرکت موجود می‌باشد. معمولاً تحویل مانیتور ۷۲ ساعت کاری است. اگر مانیتور خراب برای ارسال دارید اشکال دقیق آنرا نوشته و ارسال کنید.

تعمیر برد مانیتور و تعمیر پنل مانیتور

  • تعمیر صفحه شکسته و تعویض صفحه شکسته مانیتور
  • تعمیر برد تغذیه مانیتور
  • تعمیر برد پنل و برطرف کردن عیوب تغذیه پنل
  • تعویض چیپ گرافیک (پردازنده تصویر) در انواع مانیتور
  • فروش پایه مانیتور آل جی و فروش پایه مانیتور سامسونگ
  • برطرف کردن اشکالات پنل مانند رنگ کم، تصویر شطرنجی و نور ضعیف صفحه نمایش
  • تعمیر سوکت VGA، تعمیر سوکت HDMI و تعمیر سوکت آداپتور
  • تعمیر مانیتورهای چشمک زن و آنهایی که تصویر ندارند.

تعمیر مانیتور سامسونگ

کلیه قطعات مانیتورهای سامسونگ از سری قدیم تا سری مانیتورهای 4K و آل سی دی‌های صنعتی سامسونگ برای تعویض و تعمیر موجود است. تعمیر برد مانیتور سامسونگ، تعمیر پنل مانیتور سامسونگ و تعمیر تغذیه مانیتور سامسونگ از موارد اصلی در مرکز خدمات کامتک است. برای ارسال مانیتور خراب سامسونگ اشکال دقیق آنرا نوشته و چگونگی بوجود آمدن ایراد را ذکر کنید و ارسال کنید.

تعمیر مانیتور ال جی

در تعمیر مانیتور الجی که از برندهای پرفروش در بازار است از قطعات اصلی خود الجی استفاده می‌کنیم. تعمیر برد مانیتور الجی، تعمیر بخش تغذیه مانیتور الجی و تعمیر پنل ال سی دی الجی LG از موارد تعمیرات کامتک می‌باشد.

تعمیر مانیتور ایسوس و تعمیر مانیتور ایسر

از برندهای دیگر در بازار ایران مانیتورهای ایسوز و مانیتور ایسر هستند. در تعمیر مانیتور ایسر و تعمیر مانیتور ایسوز نیز از قطعات اصلی استفاده شده و ال سی دی تا یک ماه بعد از تعمیر گارانتی می‌شود. بیشترین خرابی در برد مانیتور می‌باشد که در این مرکز کلیه قطعات بخش تغذیه، بخش پنل و بخش‌های ولتاژ مدار وجود دارد.

تعمیرگاه مانیتور کامتک دارای بانک سخت افزاری تکمیلی برای کلیه مانیتورهای صنعتی و دستگاههای پزشکی است. تعمیر ال سی دی یونیت دندانپزشکی، تعمیر صفحه نمایش دستگاه خودپرداز، تعمیر ال سی دی دستگاه گلدوزی، تعمیر تلویزیون‌های صنعتی و تعمیر نمایشگرهای دستگاههای مختلف در این مرکز قابل انجام است. ابزار تست و عیب یابی این مانیتورها نیز از مواردی است که کامتک را دارای شهرت در تعمیر مانیتور کرده است.

بطور کل بیشترین درخواست مشتریان و همکاران در تعمیرات مانیتور، خرید پنل شکسته، تعمیر مانیتور الجی، تعمیر مانیتور سامسونگ، تعمیر مانیتورهای صنعتی، فروش برد مانیتور، تعمیر صفحه شکسته مانیتور، فروش پنل LCD و تعمیر تغذیه مانیتور است.

تعمیر مانیتور در محل

اگر مانیتور شما بنحوی است که نمی‌توانید ارسال کنید و یا در مراکز دولتی است می‌توانیم تعمیرکار مانیتور در محل شما اعزام کنیم. تعمیر مانیتور در محل شامل هزینه ایاب و ذهاب است. تعمیرکار مانیتور در محل شما بعد از بررسی حدود هزینه را اعلام می‌کند و سپس آنرا تعمیر می‌کند. البته می‌توانید با اعلام خرابی مانیتور خود حدود هزینه برآوردی را تلفنی بپرسید.

مانیتور خود را می‌توانید با پیک موتوری یا اگر شهرستان هستید پست در بسته بندی خوب ارسال کنید.

اشکال مانیتور را روی آن نوشته و شماره تماس را قید کنید.

بعد از بررسی اولیه هزینه حدودی قیمت تعمیر مانیتور بشما اعلام می‌شود.

بعد از عیب یابی مانیتور Monitor حداقل ۵ ساعت روشن تست می‌شود.

مانیتور به همان صورت بسته بندی و ارسال می‌شود.

تا یکماه بعد از تعمیر مانیتور گارانتی دارد که اگر همان ایراد برایش بوجود آمد رایگان تعمیر شود.

تعرفه تعمیر مانیتور در کامتک بسته به نوع ایراد و خرابی هر دستگاه دارد. قیمت قطعاتی که در تعمیر مانیتوهای ال سی دی ۱۵ اینچ تا ۱۷ اینچ و گاهی مانیتورهای ۱۹ اینچ بکار می‌رود یکسان است. به همین جهت سعی کرده‌ایم که قبل از تعمیر حدود هزینه را به مشتری اعلام کنیم.

تعرفه تعمیر مانیتور دستگاه خودپرداز بصورت عمده متفاوت می‌باشد.

شرکت‌هایی که بصورت عمده مانیتورهای خودپرداز برای تعمیر ارسال می‌کنند بصورت توافقی قیمت بصرفه تعیین می‌شود.

نمایندگی تعمیر مانیتور در تهران

همچنین کامتک دارای بخش آموزش تعمیر مانیتور است که تعمیر و عیب یابی کلیه برندها را بصورت تخصصی تدریس می‌کند. برخی از همکاران در شهرستانها تعمیر مانیتور در شیراز، تعمیر مانیتور در قم، تعمیر مانیتور در اصفهان، تعمیرات مانیتور در اهواز، تعمیر مانیتور در تبریز، تعمیر مانیتور در یزد، تعمیر مانیتور در بوشهر، تعمیر مانیتور در ارومیه، تعمیرات مانیتور در همدان، تعمیر مانیتور کرج، تعمیر ال سی دی در مشهد، تعمیر مانیتور کیش، تعمیر آل سی دی رشت و شهرهای دیگر را انجام می‌دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hasty safary

تعمیرات سینمای خانگی الجی

تعمیرات سینمای خانگی الجی

به موازات چندین سال صدر نشینی الجی در بخش فروش تلویزیون و تمایل مصرف کننده به هم برند بودن لوازم منزل و به اصطلاح ست کردن آن‌ها باهم تعداد زیادی سینمای خانگی و DVD PLAYER به فروش رفته و قیمت متعادل این محصولات هم مزید علل فوق شده است تا تعداد زیادی از این دستگاهها در حال مصرف باشند و به موازات آن تعمیر dvd و تعمیر سینمای خانگی الجی هم از فراوانی بیشتری نسبت به سایر برندها برخوردار است.

دی وی دی پلیرها و سینماهای خانگی الجی با پیشوند HT شروع شده و در ادامه سری ساخت و ورژن تولید قید می‌شود. به علت تشابه و استفاده از قطعات مشترک در بین برندهای تولید کننده اکثر ایرادهای دستگاه‌های صوتی خانگی شبیه هم هستند اما با این وجود در زیر به تعدادی از عیوب متداول سینمای خانگی و دی وی دی پلیرهای الجی اشاره می‌کنیم:

عیوب متداول

نخواندن سی دی و پیغام no disc و یا پیغام‌های مشابه:

اپتیکال بلاک، مکانیزم اپتیک، برد servo بیشترین احتمالات خرابی در دستگاه می‌باشد ولی ابتدا از سلامت دیسک‌های استفاده شده اطمینان حاصل کنید و یا حتی از دیسکهای مطمئن استفاده کنید.

پیغام FAN PROTECT در سینمای خانگی الجی:

به علت بد کار کردن و یا کار نکردن فن خنک کننده دستگاه ایجاد می‌شود ودر صورت مشاهده این ایراد از روشن کردن و استفاده از دستگاه خودداری کنید تا با جلوگیری از افزایش حرارت دستگاه از احتمال افزایش خرابی و نیاز به تعمیرات سینمای خانگی آن جلوگیری کنید.

خاموش شدن سینمای خانگی الجی بعد از مدتی کارکردن:

این ایراد در دستگاههای الجی به علت خرابی در بخش خروجی مدار تقویت صدا (آمپلی فایر) ایجاد می‌شود. تعداد آی سی‌های آمپلی فایر در مدل‌های مختلف و بر اساس وات خروجی دستگاه متغیر است.

نبودن اطلاعات در صفحه نمایش دستگاه و یا بهم ریختگی این اطلاعات:

این ایراد به علت خرابی در قطعات بخش دیسپلی اتفاق می افتد و باعث می‌شود یا روی همه ورودی‌ها، اطلاعات ارسال شود و همه دیسپلی روشن شود و یا به طور کلی این ارسال اطلاعات قطع شود.

تعمیر سیستم‌های صوتی ال جی | صفر تا صد اطلاعات فنی سیستم‌های صوتی

نداشتن صدا در سینمای خانگی الجی:

به علل مختلفی از خرابی آی سی‌های خروجی صدا تا خرابی پاور اتفاق می افتد اما به عنوان اولین راهکارها از اتصال درست بلندگوها و کابل‌های ارتباطی اطمینان حاصل کنید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hasty safary

تعمیرات تلویزیون الجی

تعمیرات تلویزیون الجی

گروه تخصصی الجی آمادگی دارد تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون led. lcd. plasma و انواع سینمای خانگی و دی وی دی پلیر شما را توسط متخصصین مجرب در اسرع وقت بعهده بگیرد.

نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون ال جی در تهران _ تعمیر تلویزیون ال جی

مشاوره با متخصصین تعمیرات و تعیین هزینه تقریبی

قطعات فابریک و نرخ دولتی

گارانتی 6 ماهه تعمیرات و ضمانت قطعات تعویض شده

دارای مجوز اتحادیه

تعمیر پنل (صفحه نمایش) تلویزیون‌های ال ای دی و ال سی دی

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون (خطوط عمودی و رنگی)

تعمیر تلویزیون‌های بدون گارانتی و بانه‌ای

تعمیر بک لایت انواع تلویزیون‌های الجی سری LB, LN, LS, LM

تعمیر بک لایت انواع تلویزیون‌های الجی سری F, H, EH, ES

تعمیر ضبط خانگی FL و FLX

نصب ورودی فلش و بلوتوث روع انواع ضبط خانگی، سینمای خانگی و آمپلی فایرها

تعمیر انواع بردها و قطعات بجای تعویض جهت تعدیل هزینه تعمیرات

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hasty safary

خرابی های رایج گوشی الجی

خرابی های رایج گوشی الجی 

تعمیرات موبایل ال جی - آی فیکس پارت

تعمیر دوربین گوشی ال جی از جمله اقداماتی مفید و موثری است که در صورت پیش آمدن اختلالات ریز و درشت باید به فکر آن بود. دوربین گوشی lg دارای ویژگی های قابل توجهی است که گاه کاربر عادی را در حد یک عکاس خبره بالا میکشد. ما هرروزه شاهد افزایش ظرافت کارکرد دوربین گوشی های هوشمند هستیم. ظرافت بالا، دقت مضاعف برای تعمیر می طلبد. به همین دلیل برای تعمیر دوربین گوشی ال جی حیطه های تخصصی تعمیراتی به وجود آمد که با نهایت تلاش و دقت کار خود را انجام می دهند. بهتر است کاربر گوشی lg بداند که تعمیر گوشی خود را باید به یک تعمیرکار خبره بسپارد که ودیعه دارد کمپانی ال جی باشد. به دلیل ارزش و اهمیت کارکرد دوربین، در این مقاله به روش های تعمیر دوربین گوشی ال جی پرداخته ایم. توصیه می شود این مقاله را از دست ندهید.

تعمیر گوشی الجی

به طور کلی هر وسیله الکترونیکی بعد از مدت زمانی طولانی که مورد استفاده قرار می گیرد دچار استهلاک شده و کارکرد اولیه خود را از دست می دهد. گوشی های ال جی از این قانون مستثنی نیستند. به دلیل اینکه دوربین گوشی lg بیشتر از دیگر قطعات در دسترس است و کاربرد بیشتری هم دارد، دائم در معرض خطرات مختلف قرار می گیرد. خطراتی که موجب می شود کاربر را مجبور به تعویض و یا تعمیر دوربین گوشی ال جی کند.

  •     خش داشتن
  •     اتصال معیوب دوربین به برد
  •     سوختن دوربین
  •     ارور پُری حافظه در صورتی که کارت حافظه خالی است.
  •     عمل نکردن قابلیت هایی که برای دوربین گوشی ال جی وجود دارد.
  •     بسته شدن برنامه ی دوربین
  •     کار نکردن دوربین
  •     باز نشدن دوربین گوشی ال جی
  •     سیاه بودن صفحه
  •     تار بودن تصویر
  •     بخار گرفتن و آبخوردگی دوربین
  •     شکستگی

چرا تعمیر دوربین گوشی ال جی بهتر از تعویض است

همانطور که در مبحث قبل گفته شد تعویض یا تعمیر دوربین گوشی ال جی شما بستگی به شدت و ضعف اختلال دارد. به طور کلی اگر دوربین نشکسته باشد، یا بعد از آب خوردگی نسوخته و یا خط و خش آن چندان جدی نباشد می توانید اقدام به تعمیر دوربین گوشی ال جی کنید. صرفه نظر از ضربات احتمالی که موجب از کار افتادن کامل و یا نیم سوخته شدن آن می شود. می توانیم به طور کلی مشکل دوربین موبایل ال جی را از نرم افزار بدانیم. به یاد داشته باشید بی خود تنظیمات دوربین را عوض نکنید. برنامه های نامطمئن روی گوشی نصب نکرده و گوشی را در معرض حرارت و سرمای بیش از حد قرار ندهید که خود موجب اختلال در عملکرد دوربین می شود. ابتدا قبل از تعمیر دوربین گوشی ال جی بهتر است از اطلاعات خود پشتیبان گیری کنید. سپس اقدام به ریست فکتوری کرده و در پایان جدیدترین ورژن دوربین گوشی خود را به روز رسانی کنید. اگر مشکلات گوشی شما برطرف نشد حتما به تعمیرکاری توانا (آشنا به قطعات و کاربرد آن ها در گوشی) مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hasty safary

چگونه تعمیرگاه لوازم خانگی ال جی خوب را پیدا کنیم؟

چگونه تعمیرگاه لوازم خانگی ال جی خوب را پیدا کنیم؟

چگونه تعمیرگاه لوازم خانگی ال جی خوب را پیدا کنیم؟ خودتان را درگیر عوض کردن و یا تعمیر ماشین لباسشویی و یا فن یخچال فریزر نکنید. این کارها تنها از کارشناسان تعمیر لوازم خانگی برمی‌آید و هزینه ای که برای آن دریافت  می کنید در برابر کاری که انجام می شود ناچیز است. لوازم و وسایل خانگی بعد از مدتی به خاطر استفاده نادرست و یا سپری شدن زمان ایراددار می‌شوند، اما خوشبختانه بیشتر این ایرادها به دست تعمیرکاران و با وجود لوازم یدکی در بازار با هزینه خیلی اندکی قابل تعمیر هستند. تنها باید فردی باتجربه و مورد اعتماد را برای این کار پیدا کنید تا لوازم شما را به‌ موقع و با هزینه مناسب تعمیر نماید.

چه موقعی باید به تعمیرکار زنگ بزنیم؟

احتمالا در نگاه نخست برای خیلی از افراد به ویژه آقاها تعمیر لوازم خانگی کار سهلی به نظر بیاید، ولی در برخی مواقع احتمال دارد قطعات مورد نظر نیاز به عوض شدن داشته باشد که در این صورت حتما باید به نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید. همیشه به یاد داشته باشید نصب برخی لوازم مربوط به گاز و همه وسایلی که با گاز کار می‌کنند بایست با دقت زیاد انجام شود؛ به همین خاطر مطمئن ترین شیوه برای آن کمک گرفتن از یک فرد باتجربه و تعمیرکار حرفه ای است.

تعمیرکاران لوازم خانگی چه خدماتی ارائه می دهند؟

هنگامی که لوازم خانگی شما آغاز به صدا دادن می‌ کنند و یا در مدت زمان فرسوده و از کار افتاده می‌ شوند، تنها یک تعمیرکار تخصصی لوازم خانگی نمایندگی رسمی ال جی می تواند به شما پیشنهاد عوض کردن قطعه و یا تعمیر آن را بدهد. کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی مجاز ال جی می‌توانند در انواع حوزه های فروش، خدمات پس از فروش، نصب، تعمیر و حتی آموزش تعمیرگاه مجاز ال جی به شما یاری رسان باشند. تعمیرکاران اطلاعات تخصصی در زمینه تکنولوژی های روز دنیا دارند و بهترین تجهیزات را برای منزل به شما توصیه می کنند. نکته: در موقع استفاده از گاز، حتما به میزان جرقه، حرارت و گرمایی که پدید می آید دقت کنید تا صدمه جدی به آن وارد نشود.

در موقع استفاده از ماشین ظرفشویی حتما همه آن را از ظرف های کثیف پر کنید، این کار افزون بر اینکه در صرفه جویی مصرف آب و برق نقش زیادی دارد،منجر به بهبود کارکرد ماشین ظرفشویی و سالم ماندن آن هم می شود. در صورتی که یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما سرمای زیادی دارد نمی تواند به بهترین شکل ممکن برای تان کار کند؛ پس در این وضعیت باید مراقب برفک درون فریزر باشید! در صورتی که شعله روی گاز شما دچار ایراد شده هم لازم نیست نگران باشید. تا هنگامی که صدمه جدی به گاز وارد نشده می توانید با صرف مبلغ اندکی مشعل آن را عوض کنید. نکته مهم دیگر رنگ شعله گاز است.

در صورتی که شعله گاز به رنگ زرد در بیاید این علامت بودن یک ایراد در کارکرد گاز شما است. باید به این نکته توجه کنید که رنگ شعله گاز حتما آبی رنگ باشد! در موقع کار با تعمیرکاران چه پرسش هایی از آنها بپرسیم؟ برای تعمیرات لوازم خانگی وتعمیرگاه مرکزی ال جی  کار با اهالی این حوزه، پیش از هر چیز این پرسش ها را از آن ها بپرسید

شما چقدر در این کار تجربه‌ دارید؟

  • قطعه ها و لوازم یدکی مورد استفاده داخلی می بانشد و یا قطعات باید از کشوری دیگر وارد شوند؟
  • مدت زمان اجرای تعمیرات لوازم خانگی نمایندگی مجاز ال جی چقدر طول می کشد؟
  • قبل از آغاز کار می توانید فهرست کاملی از هزینه ها و خدمات به شما ارائه دهند؟
  • چگونگی پرداخت هزینه قطعات و کارمزد شما چگونه است؟
  • چه اتفاقی احتمال دارد منجر به بیشتر شدن هزینه ها شود؟
  • چه وسایلی را ما باید پیش از آغاز نمایندگی تعمیرات ال جی آماده کنیم؟
  • آیا نکته مهم و یا نگران‌کننده‌ ای برای کار است که باید از قبل پیش‌ بینی کرده باشیم؟
  • چگونه تعمیرگاه مرکزی ال جی  لوازم خانگی ال جی خوب را پیدا کنیم؟

نکته هایی برای خرید لوازم خانگی ال جی

در رابطه با میزان مصرف انرژی در بین لوازم خانگی  نمایندگی تعمیرات ال جی نکته حائز اهمیت دیگری نیز وجود دارد که باید به آن توجه لازم را داشته باشید. شما باید میزان انرژی مصرفی دستگاه خود را با ابعاد و اندازه وسیله خود مقایسه کنید. مسئله دیگری نیز که می تواند در این مقایسه شرکت کند میزان سرعت آن وسیله در جریان و انتقال انرژی است. اگر دستگاه شما کوچک باشد و انرژی حاصله نیز با ابعاد آن هماهنگ باشد در میزان مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. تعمیرگاه مرکزی ال جی این مسئله دقیقا هنگامی که با سرعت بالای انتقال انرژی همراه شود چندین برابر نیز خواهد شد؛ به همین دلیل است که برای مثال دستگاه مایکروویو بسیار کارآمد و مناسب است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hasty safary